תמי לב - מקדמת אתרים
נעים להכיר!

תמי לב - מקדמת אתרים מוסמכת

שמי תמי לב, מקדמת אתרים מוסמכת, בוגרת קורס קידום אתרים – SEO . עוסקת בתחום משנת 2007 ומנוסה בקידום אורגני, ייעוץ בהקמה ושדרוג אתרים וליווי עסקים מענפים מגוונים בפעילות השיווקית לאתר.

הפעילות המקצועית שלי כוללת ליווי וייעוץ שוטף ומבוססת על ידע עשיר ועדכני כולל ניסיון בהשבחת אתרי תדמית, קטלוג ואתרי סחר אלקטרוני. כמו כן, גם התאמתם לצרכי הגולשים להגדלת קהל הלקוחות והשגת היעדים השיווקיים של העסק. 

תוצר ההשקעה האורגנית הוכיח וממשיך להוכיח היום את כוחו בהגברת התנועה הממוקדת והמכוונת ביותר, כשלזו תרומה משמעותית לכניסות לאתר ולהגדלת הרווחים של העסק.

השירות שלי כמקדמת אתרים בגוגל מאופיין ביחס אישי, שקיפות ובתחושת שותפות מלאה לתהליך וזה ה"אני מאמין" שלי!

נועה כהן מקדמת אתרים

אני נועה כהן, מגיעה מעולם השיווק והמכירות, ובשנים האחרונות עוסקת בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי.

אני מאמינה שעם ידע ומקצועיות אפשר להתרומם גבוה, אבל אם משלבים אותם עם יושרה, שקיפות, יחס אישי והתאמת התכנית והצרכים באופן אינדבידואלי- השמיים הם הגבול…

תחומי ההתמחויות
זיהוי קהלי יעד
1. מחקר מילות מפתח
אופטימיזציית תוכן ומבנה
2. אופטימיזציית
תוכן ומבנה
בניית פרופיל קישורים איכותי
3. בניית פרופיל קישורים איכותי

עם מקדם אתרים בגוגל תראה את העסק שלך גדל

התחומים בהם אנו מתמחות הם לב ליבו של עולם הקידום האורגני – התחומים העיקריים בהם אתם רוצים שמקדם האתרים שלכם יתמחה. בתור מקדמת אתרים וותיקה ומנוסה (אני פעילה בתחום כבר מאז ימיו הראשונים בישראל, אי שם בשנת 2007…) החלטתי להתמקד בשלושת התחומים הללו, שמהווים כאמור תנאי מקדים והכרחי לכל קידום אורגני מוצלח בטווח הארוך.
מה הופך את התחומים הללו לחלק המרכזי והחשוב ביותר בעבודתו של מקדם אתרים מקצועי?

מחקר מילות מפתח – להתוות את הדרך להצלחת הקידום האורגני של האתר

קידום בגוגל הוא משהו שונה לחלוטין מקידום ממומן, ומהווה דרך לקדם את האתר בצורה "אמיתית" ויציבה לאורך זמן, ולא רק למשך אותה תקופה בה אנו מעוניינים להמשיך ולשלם ישירות לגוגל על מנת שיציג את האתר שלנו בקישורים הממומנים הראשונים המופיעים.
על מנת לקדם אתר אורגנית בצורה יציבה ואפקטיבית לאורך זמן צריך קודם כל להגדיר תחת אילו ביטויים ומילות מפתח אנחנו בכלל רוצים לקדם אותו. זה לא פשוט כמו שזה נשמע – גם אתר אשר עוסק בתחום פשוט ובסיסי בו רמת התחרות אינה גבוהה במיוחד, ישנם אינספור ביטויים ומילות מפתח שונות בהן ניתן להתמקד, ולא כולן יהיו יעילות כמו האחרות. על מנת להבין מהן המילים והביטויים החשובים והרלבנטיים ביותר בתחום בו עוסק אתר זה או אחר נדרש מחקר מקצועי מעמיק – יש לאפיין את כלל המילים והביטויים הרלבנטיים, לדרג אותם על פי סדר חשיבות פנימי, לבחון כמה חיפושים מקבלים ביטויים שונים לאורך זמן וכיצד מילות מפתח שונות קשורות אחת לשנייה, להחליט האם ואילו ביטויים ארוכי זנב אנחנו רוצים לקדם ועוד…
את מחקר מילות המפתח רצוי שיערוך מקדם האתרים בשלב כמה שיותר מוקדם, בעדיפות עוד כשהאתר בשלבי הקמה ועדיין ללא תכנים. כך ניתן להכווין את כתיבת התוכן לאתר על פי תוצאות המחקר שערכנו, ולתת לו את הסיכוי הטוב ביותר לקבל תשומת לב כבר עם העלייה לאוויר, ולהתקדם אורגנית ביתר קלות ויעילות בהמשך הדרך.

קרא עוד

ליצור חוויית גלישה נוחה ואטרקטיבית ולתקשר עם גוגל – אופטימיזציית תוכן ומבנה

"אופטימיזציה" היא אחד הביטויים המרכזיים והחשובים ביותר בעבודתו של כל מקדם אתרים מקצועי, ומדובר למעשה בתחום שלם המכיל מטרות שונות ודרכי פעולה מגוונות להשגת מטרות אלו.
באופן כללי ביותר ניתן לאפיין שתי מטרות עיקריות לתהליך האופטימיזציה לאתר – הראשונה היא ליצור חוויית גלישה נוחה, נעימה ויעילה עבור הגולשים באתר. השנייה היא "לתקשר" עם גוגל באופן אשר יגרום לאלגוריתם החיפוש הגדול והמצליח ביותר בעולם להבין בצורה טובה יותר מה יש לאתר שלנו להציע ועד כמה הוא באמת מעניק ערך מוסף לגולשים בו.
על מנת להשיג שתי מטרות עיקריות אלו ינקוט מומחה קידום אתרים במספר דרכי פעולה מקצועיות שונות. אופטימיזציית תוכן תעסוק כמובן בתוכן המועלה לאתר, ובמסגרתה נרצה לוודא למשל כי אותו תוכן כתוב בצורה קוהרנטית וברורה לקריאה, כי הסידור של הטקסט באתר מאפשר קריאה נוחה גם ממכשירים ניידים קטנים דוגמת סמארטפונים וטאבלטים, כי אין באתר כל תוכן המועתק ממקום אחר ברשת ועוד.
אופטימיזציה מבנה כוללת פעולות שונות המבטיחות כי הניווט באתר הוא פשוט ונוח, כי קל להתמצא באתר וכי ההיררכיה של הדפים השונים המרכיבים אותו מסודרת בצורה נכונה. כל זה מסייע לא רק ליצור חוויית גלישה נוחה ונעימה יותר, אלא גם לתקשר עם האלגוריתם של גוגל ולוודא כי הוא "מבין" את הערך של האתר שלנו, את רמתו המקצועית, את מה שהוא מעניק לגולשים וכו'. בהתאם, האלגוריתם יתגמל את האתר ויעלה אותו בעקביות במעלה תוצאות החיפוש.

לבסס את האתר ברשת – בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי

תחום ההתמחות השלישי החשוב עבור כל מקדם אתרים מקצועי הוא בנייה של פרופיל קישורים חיצוניים איכותי. למה הכוונה? ובכן, על מנת להתקדם אורגנית במעלה תוצאות החיפוש צריך האתר להיות מקושר בצורה טובה ברשת. הכוונה היא בעיקר לתכנים רלבנטיים לתחום העיסוק של האתר אותם נעלה לאתרים אחרים, ומהם נוציא קישורים לאתר שלנו.
ככל שפרופיל הקישורים החיצוניים יהיה איכותי יותר, כך הוא יסייע לקדם את האתר בצורה טובה ומהירה יותר. מה הופך פרופיל קישורים שכזה ל"איכותי"? למשל, קישורים המפנים אליו מאתרים אחרים אשר בעצמם נחשבים לאתרים מובילים ואיכותיים בתחומם, קישורים היוצאים ממאמרים שבאמת רלבנטיים עבור גולשים המתעניינים בתחום זה (כלומר – תוכן רלבנטי אשר אינו מבזבז את זמנו של הגולש אלא באמת מסייע לו למצוא ברשת אינפורמציה רלבנטית עבורו) ועוד.
בניית פרופיל קישורים איכותי משמעותה למקם ולבסס את האתר ברשת, בתחום בו הוא מתמחה ובין אתרים מובילים. יצירת קישוריות רלבנטית בין האתר לאתרים נוספים היא חלק מהותי ובסיסי בקידום אורגני, בראש ובראשונה מפני שהאלגוריתם של גוגל מעניק לכך חשיבות רבה (ובצדק – מדובר כאמור בדרך טובה להבטיח כי גולשים ימצאו את מבוקשם ויגיעו בקלות לתוכן שבאמת רלבנטי עבורם ומעניין אותם).

לסיכום, עבודתו של מקדם אתרים טוב נמדדת כמובן על פי מידת הצלחתו לאורך זמן, כמו גם על פי התחומים בהם הוא בוחר להתמחות ומידת הרלבנטיות שלהם לקידום אורגני מוצלח וארוך טווח. כפי שיוכל לאשר עבורכם כל מקדם אתרים מקצועי, תחומי ההתמחות שהוזכרו כאן הם התחומים המרכזיים והחשובים ביותר בעולם הקידום האורגני.

בדיקת תאימות האתר שלך לגוגל

דילוג לתוכן
בואו נדבר! בואו נדבר! ווטסאפ – 052-2200550 ווטסאפ – 052-2200550
Go to top