קידום אתרים אורגני (SEO)

הגדלת החשיפה האיכותית והממירה ביותר שתשיג
את היעדים השיווקיים ותגדיל את רווחיות העסק
מה זה אומר בעצם?
זיהוי קהלי היעד

מטרת קידום אורגני היא לא רק להביא אתכם למקום 1 בגוגל אלא להגדיל באופן משמעותי את החשיפה הרלוונטית בתוצאות החיפוש שתניע לקוחות להיכנס ולהתרשם ממה שיש לכם להציע.

חיזוק מדד האיכות

לדאוג לנראות אופטימלית ושיווקית בתוצאות החיפוש האורגניות להגדלת שיעור ההקלקות והכניסות לאתר. לקדם את נראות העסק בזירות השונות בגוגל, כולל גוגל לעסק שלי וגוגל מפות.

מיטוב המרות באתר

לכוון להצגת דפי נחיתה מנצחים שישיגו את המטרות השיווקיות ועסקיות בנכס הדיגיטלי. בנוסף, להמליץ על הקמת דפי נחיתה חדשים למקסימום חשיפה איכותית.

אופטימיזציה והנגשת האתר לגולש

להשקיע בשיטת השיווק הדיגיטלי היעילה ביותר, המאופיינת בהחזר השקעה גבוה וכמות המרות משמעותית לאורך זמן לעומת שיטות שיווק חלופיות.

שיפור הדירוגים האורגנים

לפעול בשגרה ובזמני השיא החמים שאתר האינטרנט יזכה לתנועת גולשים המחפשים בדיוק את מה שהעסק מציע ולדאוג שאלו ישיגו באתר את מה שחיפשו.

SEO להגדלת הרווחים

לנטר את התנועה האורגנית, להבין מה עובד ומה לא. לייעץ לגבי שינויים ושיפורים באתר במסגרת מיטוב המרות כדי לקדם את צמיחת העסק, השגת היעדים שהוצבו והגדלת הרווחים.

איך עושים את זה?
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות
מפתח

לזהות את ביטויי המפתח שיתרמו לחשיפה האיכותית והמשמעותית לאתר ולהתחיל לדבר בשפה של הגולשים.

אופטימיזציית תוכן ומבנה

אופטימיזציית תוכן ומבנה

להתאים את האתר שייתן מענה לצרכי הלקוחות. להשביח את התוכן ולשפר את המבנה כדי לעלות בדירוגים בגוגל.

בניית פרופיל קישורים

בניית פרופיל קישורים איכותי

לתכנן ולקדם הפניות איכותיות והצבעות אמון לאתר להעלאת מדד האיכות ולחיזוק האורגני שלו.

ליווי בהגדלת פעילות עסקית

ליווי בהגדלת הפעילות העסקית

למאמצי השיווק ולהשקעה במדיה הממירה ביותר תרומה ניכרת לצמיחה העסקית. יותר שיחות. לידים והזמנות. ואנחנו לצידכם!

מדידות ושיפור ביצועי האתר

מדידות ושיפור ביצועי האתר

משאירים בצד את תחושות הבטן. עם יד על הדופק מנטרים את התנועה, בוחנים את הביצועים ופועלים כדי להשתפר.

הגדלת החשיפה והכניסות לאתר

הגדלת החשיפה והכניסות לאתר

להיות בזמן הנכון ובמיקום הנכון בתוצאות החיפוש להגדלת החשיפה האורגנית והכניסות האיכותיות לאתר.

השאלות המעניינות שלא העזתם לשאול

קידום אורגני בגוגל של אתר העסק יגדיל את החשיפה האיכותית והרלוונטית שלכם בתוצאות החיפוש. חשיפה זו תניע את הלקוחות להיכנס ולהתרשם ממה שיש לכם להציע ובכך תשיגו יותר שיחות, יותר לידים ויותר הזמנות!
השקעה בקידום אורגני בגוגל היא השקעה בשיטת השיווק הדיגיטלי היעילה ביותר. שיטה שמאופיינת בהחזר השקעה גבוה וכמות המרות משמעותית לאורך זמן. כך שאם תרצו להשקיע בשיטת שיווק שאכן משיגה תוצאות, קידום אורגני בהחלט רלוונטי עבורכם.
כדי שאתר העסק יזכה ליותר חשיפה בתוצאות החיפוש בגוגל, נדרש שיתוף פעולה מלא מצידכם להצלחה. אנו נייעץ, נכוון, נקדם ונתרום לכך שיהיו לכם דפי נחיתה מנצחים באתר ונפעל בשגרה ובזמני השיא החמים שתזכו לתנועת גולשים שתשיג אצלכם את מה שחיפשו.
שירות קידום אורגני הוא שירות ליווי וייעוץ שוטף, ההופך לחלק מאורח החיים בשגרת שיווק העסק. השירות מותאם ללקוח בהתאם למטרות העסקיות ולתקציב הקיים ומתומחר בהתאמה אישית לכל עסק.

קידום אתרים אורגני – SEO, כשמו כן הוא, מהווה דרך "טבעית" לקידום האתר וליצירת תעבורת גלישה ערה ויומיומית אליו. המילה "אורגני" באה להבדיל שיטת קידום זו משיטות קידום אחרות, דוגמת קידום ממומן. בעוד במקרה של קידום ממומן אנחנו פשוט משלמים לגוגל, פייסבוק או כל פלטפורמה רלבנטית אחרת סכום חודשי על מנת שיקדמו את האתר שלנו ויציגו אותו במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש (במקרה של קידום ממומן בגוגל), קידום אורגני משמעותו לגרום לאתר להתקדם במעלה תוצאות החיפוש מסיבות "טבעיות" יותר – מפני שהאתר מציע ערך מוסף אמיתי לגולשים, ואלו מגיעים אליו מפני שהם מוצאים בו עניין אמיתי, ולא רק בעקבות פרסומות או קישורים ממומנים שגוגל מציע להם בראשית תוצאות החיפושים.

קרא עוד

שיפור האתר ויצירת ערך מוסף עבור הגולשים במסגרת קידום אורגני (SEO)

כיצד פעולות הקידום האורגני שאנחנו עושים באתר מסייעות לייצר ערך מוסף עבור גולשים רבים וגורמות לאתר להיות באמת אטרקטיבי ומעניין עבור כמה שיותר גולשים?
ובכן, כל אחת מן הפעולות העיקריות השונות המרכיבות את התחום של קידום אתרים אורגני מוסיפות ערך מסוים לאתר והופכות אותו רלבנטי ואטרקטיבי יותר עבור הגולשים המגיעים אליו. כיצד זה קורה בפועל?

מחקר מילות מפתח – במסגרת מחקר מילות מפתח שאנו מבצעים כמומחים לקידום אתרים בגוגל, אנחנו בעצם מבררים מהן המילים המדויקות והביטויים הספציפיים השגורים והנפוצים ביותר בקרב אנשים המתעניינים בתחום בו עוסק האתר ומבצעים חיפושים בתחום זה. מחקר מילות המפתח, וקידום האתר בגוגל בהתאם לביטויים ולמילים הרלבנטיות ביותר אליהם מגיעים באמצעות מחקר זה, הוא חלק ממה שהופך את החיפוש בגוגל לנוח ויעיל כל כך. אם תהיתם בעבר – "איך גוגל יודע מה אני חושב?", והתפלאתם כיצד אתם רק מתחילים להקליד ביטוי והוא כבר מציע לכם אתרים רלבנטיים, חלק מזה מושג באמצעות מחקר מילות מפתח במסגרת קידום אורגני, המשמש לזהות אילו ביטויים הם השגורים ביותר בקרב גולשים המתעניינים בתחום ספציפי זה.

אופטימיזציית תוכן ומבנה – התחום של אופטימיזציה לאתר הוא תחום רחב ביותר הכולל מגוון פעולות וטכניקות שונות אותן מיישמים במסגרת קידום אורגני, אך במקרה זה קל לראות כיצד ביצוע אופטימיזציה באשר היא מסייע להפוך את האתר א רק לרלבנטי יותר, אלא גם לנוח יותר לשימוש עבור הגולשים. למשל, במסגרת אופטימיזציה למבנה האתר אנחנו דואגים שהניווט וההתמצאות בו יהיו קלים ופשוטים יותר, מה שכמובן הופך את חוויית הגלישה והביקור באתר לנעימה ויעילה יותר מבחינת הגולשים. אופטימיזציה לתוכן המופיע באתר הופכת גם אותו לרלבנטי וממוקד יותר בנושאים בהם הוא עוסק, ולכן חוסכת זמן יקר עבור גולשים המעוניינים למצוא את התוכן הרלבנטי ביותר עבורם כמה שיותר מהר. כפי שציינו לעיל, אופטימיזציה לאתר פירושה השבחת התוכן המופיע בו והתאמת האתר כולו למתן מענה איכותי ומדויק יותר לצרכי הלקוחות והגולשים המבקרים בו.

פרופיל קישורים איכותי – קישורים חיצוניים מהווים דרך מצוינת להביא לקוחות אל האתר ולכן חשובים מאוד עבור בעל האתר עצמו, אך הדבר נכון גם בכיוון השני – קישורים אלו משמשים גולשים רבים בצורה נוחה ויעילה, ומאפשרים להם להגיע מכתבה כללית שהם קראו באתר מסוים ישירות אל האתר שלנו ואל העמוד הספציפי בו העוסק בנושא בו הם מביעים עניין. לכן פרופיל קישורים חיצוניים הוא חשוב כל כך במסגרת קידום אתרים אורגני (SEO) – לא רק שהוא מהווה אינדיקציה לגוגל אודות הרלבנטיות של האתר בתחומו וכמות ההפניות וההמלצות שהוא מקבל מאתרים אחרים, אלא מדובר גם בדרך מצוינת לשפר את חוויית הגלישה של הלקוחות ולספק להם גישה ישירה, מהירה ונוחה ישירות לעמודים הספציפיים באתר שלנו הרלבנטיים עבורם.

שיפור מתמיד של ביצועי האתר – קידום אורגני מקצועי כולל גם מעקב שוטף אחר אופן הפעולה הטכני של האתר, תעבורת הגלישה בו, מספר הכניסות היומיות אליו וכו', ושיפור מתמיד של כל מה שניתן וצריך לתקן על מנת שהמדדים המרכזיים הללו ילכו וישתפרו. במילים אחרות, קידום אתרים אורגני כולל גם שיפוץ ושיפור מתמיד של האתר, הן מבחינה טכנית והן מבחינת התוכן שהוא מציע לגולשים המבקרים בו. אנשי המקצוע לקידום אתרים אורגני בשיתוף עם בעל האתר ומנהליו פועלים באופן שוטף לשיפורו המתמיד, במטרה לספק לגולשים חוויית גלישה יעילה, נוחה, נעימה ומהנה ככל הניתן.

לסיכום, קידום אתרים אורגני אינו מתמקד אך ורק בשיפור מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הרלבנטיות של גוגל, אלא גם בשיפור מתמיד של האתר עמו והתוכן שהוא מציע, במטרה להעניק לגולשים ערך מוסף וחוויית גלישה טובה. זה מה שהופך סוג זה של קידום ל"אורגני" – מדובר בדרך טבעית ומתבקשת לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את תעבורת הגלישה אליו – באמצעות שיפור מתמיד של רמת האיכות שלו והערך שהוא מעניק למבקרים בו.

בדיקת תאימות האתר שלך לגוגל

דילוג לתוכן
בואו נדבר! בואו נדבר! ווטסאפ – 052-2200550 ווטסאפ – 052-2200550
Go to top